2011. január 28., péntek

császármorzsa

30 dkbúzadara,3 tojás,4,5 dl tej,/5-10 gk mazsola ,nem fontos/10 dk vaj,10 dk cukor /szeintem sok /pici só,a cukor felét langyos tejben tenni a pici sóval a búzadarát elkeverni benne csomomentesre,állni hagyni 1-2 órát,mid a dara megduzzad,a tojás sárgáját kikeverni a többi cukorral a fehérjéböl habot verni és összekeverni a darával a tojás sárgáját és a habot, a vajat magas falu serpenyöbe megforrositani és beleönteni a darát ,lassu tűzön lepiritani és forgatni lassan szétesik és forgatni amig pergö lesz . __Ez 4 személyes adag én csak a fele grizzel és 2 tojással csináltam kettönknek ,de böven elég volt.---

2 megjegyzés:

Mary írta...

Nagyon fincsi lehetett Mariska! Én már rég nem ettem!

Anyuska írta...

én is naagyon régen ettem és csinálni meg sose csináltam :))))))