2011. május 24., kedd

diós csiga



recept:60 dk liszt,3dk élesztő,2 tojássárga,2ek olaj,kk só,1 ek cukor,tej szükség szerint ,ne legyen kemény tészta . Dagasztógépben bedagasztom ,kelesztem ,téglalap alakura nyujtom, olvasztott vajjal lekenem ,megszórom cukrozott dióval/vagy kakaóval,de néha én szoktam fahéjas cukorral is késziteni /feltekerem mint a beiglit és kb.másfél centisre felvágom ,én sütőpapiros tepsire teszem ,kis távolságokat kell hagyni köztük mert össze dagad .Hideg sütöbe teszem és beállitom 180 -200 fokra / kb.20 perc után meglocsolom öket cukros vaniliás tejjel ,és még sütöm kicsit .                                                                                                 

7 megjegyzés:

Kata írta...

Mariska!
Ez annyira guszta!!

Mary írta...

Nagyon szépek! :)

Viki írta...

de hol a recept.
Mariska, pusztán lustaság vagy egyfajta irigység, hogy nem osztod meg a recepteket, pedig jönnék hozzád sürün és vinném is őket, de a tepsiről nem tudom leolvasni miből készült ami rajta van :)

Remélem ez a kommentem bekerül a helyére, mert már hetek óta nem tudok sehova irni.

Viki írta...

Na látod! - csak le kell szurni valakit valamiért és akkor a blogspot is müködik :)

Anyuska írta...

köszi lányok a látogatást :)

Viki írta...

Na ez már döfi :)
Tudod? egy ujszülöttnek minden régi új :)))

Anyuska írta...

óóóóóóó te kis ujszülött ::D:D:D:D:D